lördag 8 januari 2011

Om detaljer






































Jag kan vara sjukt noggrann. Många gånger kan det vara en bra egenskap. Jag har oftast koll på grejer och trippelkollar att jag dubbelkollat datum, tider, biljetter och kalendrar. Men när man ska flytta och packa är det bannemig en last! Tänkte slänga ihop 2 flyttkartonger idag också. Idag har jag kommit så långt att jag sorterat nagellacken. Förtydligande: Jag målar alla fingrarna med olika nagellack för att bestämma vad som ska med och vad som ska bort. Med den här takten lär jag ha flyttat ut i sommar och kanske kan åka till Paris i höst?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken färg blir det som följer med till Paris nu då? Snart är det dags!!!! Kram Line

Ekorren sa...

Hej Line! Hoppas ni har det bra i Asien! Den röda färgen "Paris" blev ett givet val pga namnet. Färget "Nice" slängdes också med. Jag är väldigt rationell...Kram

Bengan sa...

ÄLSKAR redan bloggen soffan!