tisdag 18 januari 2011

Paris la nuit

  

2 kommentarer:

Lisa Enarsson sa...

Hallå där, vad kul att se att ni är framme och igång med bloggandet. verkar ju riktigt mysigt det där. Jag kände samhörigheten när du pratade om väskkånkandet då jag i söndags anlände till gbg med en fet "rull"väska (som absolut inte rullar), en symaskin (de är väldigt tunga) och en ryggsäck som nån måste ha fyllt med stenar.. Jacob hade 39graders feber och kunde alltså inte komma och möta mig. Så det var bara att släpa sig fram genom snömodd, stenar, vattenpölar och is med halkiga skor och dunjacka!! (det var 0gradigt ute..) blöt som en pöl rann jag in i lägenheten och så var historien slut =). Hur som helst, snön är på väg bort och igår sken solen så man blev alldeles lycklig. Ganska roligt att vara tillbaka i skolan igen också trots att jag under julen funderat lite på om jag valt rätt utbildning trots allt. Men det känns bättre nu och jag har lagt tvivlen åt sidan. Gud vad jag pratar om mig nu... Jag hoppas och tror att denna sidan kommer att uppdateras aktivt, du skriver roligt så jag ser fram emot att läsa. ha de gött. So long.. Kramar /Lisa

Ekorren sa...

Hej Lisa! Jag gillar att du babblar på! Men har du tvekat på utbildningen?? Vi ska gå ut nu(ska göra iordning våra lunchbaguetter), men vi hörs vidare!kram